Hírek - Far Cry Hungarian Community
2011. szeptember 02. | 11:29
Az Ubisoft zárt prezentációi után nem volt rest a Gamer365 és elkapta Jamie Keen-t, aki a Far Cry 3 lead designere. A fejlesztő roppant készségesen válaszolt a bemutató során felmerült kérdésekre.

A második rész markánsan elfordult a Far Cry dzsungeles-szigetes terepeitől. Miért tértetek vissza a trópusi lokációhoz?
A helyszín különbözni fog a Far Cry első részének szigeteitől, vagy legalábbis igyekszünk a díszletek tónusát és hangulatát más típusúra formálni. A napsütéses terepek, buja dzsungelek teljes ellentétben állnak a történet sötét karaktereivel. Igyekszünk erre a kontrasztra is nagy-nagy hangsúlyt fektetni.
Far Cry 3   GamesCom   Interjú   
2011. augusztus 26. | 17:23
"Ha csak a narratív részt követed, misszióról-misszióra, körülbelül 15-20 órát vehet igénybe" - mondta Jamie Keen, a játék vezető dizájnere - "Ez persze nem több puszta becslésnél. Amennyiben úgy döntesz, csak úgy nekivágsz, hogy felfedezd a világot, nos ezt korlátok nélkül megteheted, amíg ki nem fogysz a szuszból."
Az 5-6 órás single-player élmények világában ez a szám egyszerűen lenyűgöző, egyben megnyugtató, hisz talán többen is emlékeztek rá, milyen irdatlan hosszú volt a franchise második része...
Forrás: www.gamechannel.hu
Far Cry 3   Játékidő   Singleplayer   
2011. augusztus 22. | 09:02
Amíg a második részben a tűz volt , addig a 3. rész jellemző motívuma a víz lesz. Ennek megvalósítása igen látványossá teheti és az eddigi képek/videók alapján teszi is a játékot. A korábbi screenshot-ok után felkerült a grafikus srácok által készített 4 vázlat is, melyeket itt megtekinthet minden érdeklődő szempár
Far Cry 3   Képek   Koncepció   
2011. augusztus 21. | 22:49
A GamesCom eredménye a sok új kép, vagy amúgy is csepegtetnének ezt-azt a Far Cry 3 fejlesztői?! Nekünk mindegy... A lényeg a rendszeres és minél gyakoribb infó erről az igen ígéretesnek látszó játékról!

Most a teljesen beszámíthatónak korántsem mondható Vaas került fel a Far Cry 3 menüpont Képek almenüjébe, valamint a nagyobb részletesség kedvelőinek a Letöltések közé is!
Far Cry 3   Háttérkép   Karakterek   Képek   
2011. augusztus 19. | 07:38
Az Ubisoft a Gamescomon is bemutatta a Far Cry 3-at az E3 után.
A jövő márciusban érkező Far Cry 3 elődjéhez hasonlóan a Dunia motort használja kisebb-nagyobb módosításokkal. A fejlesztők példának okáért élethűbb árnyékokat, változatosabb növényzetet és mindenek fölött több apró részletet varázsoltak a képernyőre. Külön öröm, hogy a sorozat védjegyének számító hatalmas látótávolságot nem gyilkolják meg túlzott blurrel, ahogy azt sokan teszik.
Far Cry 3   DirectX   DX11   
2011. augusztus 18. | 21:25
A(z) Ubisoft-s fiúk nem pihennek és ennek eredményeként itt van 7 db fergeteges screenshot a játékból!
Az igen eltalált pillanatokat megtekinthetitek ide kattintva vagy a Far Cry 3 menüpont Képek almenüjére bökve
Far Cry 3   Képek   Screenshot   
2011. augusztus 18. | 08:15
Az IGN az idei GamesCom kapcsán közzétett egy szavazást, mely azt hivatott eldönteni, hogy, az emberek szerint melyik a legkedveltebb játék a 2011-es GamesCom-on.

Ne maradj le Te sem és add le szavazatodat (lehetőleg a Far Cry 3-ra), a következő link-re kattintva: http://uk-microsites.ign.com/ign-pca
Far Cry 3   Elismerés   Díj   
2011. augusztus 13. | 14:07
Jason Vandenberghe újabb információkat csepegtetett a harmadik Far Cry részről a Gamespot riporterének. A már korábban a Far Cry 2-nél használt Dunia motort már annak megjelenése után elkezdték továbbfejleszteni, aminek köszönhető, hogy a Far Cry 3 egyes vizuális megjelenítései, effektjei sokat fejlődtek, többek között a karakterek megjelenítése is. Direkt céljuk volt, hogy a karakterek emlékezetesek maradjanak a játékos számára, ezért úgynevezett "facial capture" technológiát használtak, ami lehetővé teszi, hogy a színész arcának mimikáját tökéletesen felvigyék a digitális figura arcára, ezzel teljesen élethű karaktereket alkotva. Az NPC karakterek nem csak külsőben, de a "belső mozgatórugójukban" is sokat fejlődtek a mesterséges intelligencia továbbfejlesztésének hála.
Far Cry 3   Jason Vandenberghe   Gamespot   Interjú   
Oldal:  1 2 3 ... 75 [76] 77 78
 
https://farcry.cenega.hu