2011. augusztus 21. | 22:49
A GamesCom eredménye a sok új kép, vagy amúgy is csepegtetnének ezt-azt a Far Cry 3 fejlesztői?! Nekünk mindegy... A lényeg a rendszeres és minél gyakoribb infó erről az igen ígéretesnek látszó játékról!

Most a teljesen beszámíthatónak korántsem mondható Vaas került fel a Far Cry 3 menüpont Képek almenüjébe, valamint a nagyobb részletesség kedvelőinek a Letöltések közé is!
Far Cry 3   Háttérkép   Karakterek   Képek   
2011. augusztus 19. | 07:38
Az Ubisoft a Gamescomon is bemutatta a Far Cry 3-at az E3 után.
A jövő márciusban érkező Far Cry 3 elődjéhez hasonlóan a Dunia motort használja kisebb-nagyobb módosításokkal. A fejlesztők példának okáért élethűbb árnyékokat, változatosabb növényzetet és mindenek fölött több apró részletet varázsoltak a képernyőre. Külön öröm, hogy a sorozat védjegyének számító hatalmas látótávolságot nem gyilkolják meg túlzott blurrel, ahogy azt sokan teszik.
Far Cry 3   DirectX   DX11   
2011. augusztus 18. | 21:25
A(z) Ubisoft-s fiúk nem pihennek és ennek eredményeként itt van 7 db fergeteges screenshot a játékból!
Az igen eltalált pillanatokat megtekinthetitek ide kattintva vagy a Far Cry 3 menüpont Képek almenüjére bökve
Far Cry 3   Képek   Screenshot   
2011. augusztus 18. | 08:15
Az IGN az idei GamesCom kapcsán közzétett egy szavazást, mely azt hivatott eldönteni, hogy, az emberek szerint melyik a legkedveltebb játék a 2011-es GamesCom-on.

Ne maradj le Te sem és add le szavazatodat (lehetőleg a Far Cry 3-ra), a következő link-re kattintva: http://uk-microsites.ign.com/ign-pca
Far Cry 3   Elismerés   Díj   
2011. augusztus 13. | 14:07
Jason Vandenberghe újabb információkat csepegtetett a harmadik Far Cry részről a Gamespot riporterének. A már korábban a Far Cry 2-nél használt Dunia motort már annak megjelenése után elkezdték továbbfejleszteni, aminek köszönhető, hogy a Far Cry 3 egyes vizuális megjelenítései, effektjei sokat fejlődtek, többek között a karakterek megjelenítése is. Direkt céljuk volt, hogy a karakterek emlékezetesek maradjanak a játékos számára, ezért úgynevezett "facial capture" technológiát használtak, ami lehetővé teszi, hogy a színész arcának mimikáját tökéletesen felvigyék a digitális figura arcára, ezzel teljesen élethű karaktereket alkotva. Az NPC karakterek nem csak külsőben, de a "belső mozgatórugójukban" is sokat fejlődtek a mesterséges intelligencia továbbfejlesztésének hála.
Far Cry 3   Jason Vandenberghe   Gamespot   Interjú   
2011. augusztus 12. | 15:08
Akiknek van lehetőségük és persze kedvük is, azok véletlenül se hagyják ki a 2011-es GamesCom rendezvényt! A 2011.08.18-21. között lévő GC-on természetesen a(z) Ubisoft is jelen lesz, méghozzá a leginkább keresett franchise termékeivel:
- ANNO 2070™
- Assassin’s Creed® Revelations
- Driver® San Francisco
- Far Cry® 3
- From Dust™
- Might & Magic® Heroes® VI
- Rayman® Origins
- Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier™

...reméljük lesz hivatalos és/vagy rajongói infó és videó egy-egy újabb helyszínről, szereplőről!
Far Cry 3   GamesCom   
2011. augusztus 06. | 14:21
A 2011-es E3-nak már jó ideje vége, de az ott begyűjtött hírek, infók továbbra is csöpögnek a NET aprónak nem mondható csapjából.

Most a FragDolls szöszi tagja, Valkyrie egy rövid interjú erejéig "elkapja" Jason Vandenberghe-et, a Far Cry 3 narratív igazgatóját, hogy mondjon pár szót a jelenleg is készítés alatt álló játékokról. Az átlagos megjelenésűnek nem mondható Jason sok újat sajnos nem árult el, de annyit megerősített, hogy a szigeten élők többsége még tőle is őrültebb

A videó a hír folytatásában megtekinthető!
Far Cry 3   FragDolls   Interjú   Videó   
2011. július 28. | 17:13
"A motorháztető alatt több lovacska dübörög egy PC-ben (vagy legalábbis több düböröghet) mint egy konzolban, tehát számítógépeken sokkal részletesebb és szebb grafikát tudunk készíteni. Ez nem jelenti azt, hogy csak és kizárólag a PC-re koncentrálunk, a konzolok pedig hidegen hagynak minket. Mindegyik platformból megpróbáljuk kihozni a maximumot. Amikor végre leleplezzük a konzolos verzió grafikáját, azt hiszem sokan meg fogtok lepődni azon, hogy bár lesz különbség, de nem olyan mértékű, mint arra számítani lehetne" - mondta el Jamie Keen, a Far Cry 3 vezető tervezője.
Forrás: www.thesource.hu
Far Cry 3   Grafika   
Oldal:  1 2 3 ... 69 [70] 71
 
http://www.playon.hu