2012. július 12. | 13:22
Ezúttal a New York Post készített interjút Jamie Keen-el, a Far Cry 3 vezető játéktervezőjével.

Már a fejlesztés korai szakaszán eldöntötték, hogy az új játék helyszíne újból egy trópusi sziget lesz, melynek számos oka volt. Egy közülük, hogy rengeteg lehetőséget nyújt a nyitott világnak egy mindentől elszigetelt sziget, ahol hosszú évek alatt, te látogathatsz meg eldugott helyeket először. Látványosan különböző felszíni formák és környezetek tarkítják a szigetet, ami hatalmas változatosságot jelent, arról nem is beszélve, hogy miközben vízbe ugrassz egy hajóroncsban levő kincs után, cápákat kell kerülgetned vagy sötét barlangokban kell peremről peremre ugranod.

De vadászhatsz tigriseket a mangrove mocsarakban, vagy elrugaszkodhatsz hegycsúcsokról sárkányrepülővel - a sziget rengeteg változatos lehetőséget ad a kezünkbe. A Far Cry 3 egyik fontos új funkciója a vadászat. Képzeld el, hogy kiteszel egy leölt vaddisznót csalinak, és te egy bokorba bújva vársz a közelben leselkedő leopárdra. Mi van ha megérzi a szagodat? Veszélyes mókává válhat.

A fegyverek terén is változatosságra törekedtek, amik között van shotgun, géppisztoly (SMG), gépkarabély, pisztoly, sőt a piromániások kielégítésére lángszóró és molotov koktél is. Az is számít, hogyan használod a rendelkezésedre álló fegyvereket: Elhelyezhetsz egy taposóaknát valahova, majd rejtekből odadobsz a közelbe néhány követ csalinak... A MI pedig jön és kivizsgálja a hang forrását. A kövekkel könnyen lehet kreatívnak lenni.
Far Cry 3   Interjú   Singleplayer   
 
https://farcry.cenega.hu