2012. május 13. | 19:16
Az Atomic MPC készített egy interjút a Ubisoft Montreal egyik fejlesztőjével, Andrea Zaninivel, aki sok új információt nem árult el, de mégis megtudtunk valamit arról, hogyan fog működni a fedezékrendszer.

A Far Cry 3 ugyebár nagyrészt természetes környezetben játszódik, ahol gyakorlatilag bárhová, bármi mögé el lehet bújni fedezékbe. Ez a játékban is így lesz, mert szinte akármit képes leszel használni fedezéknek. Mindez szisztematikusan, önállóan fog működni: Ha egy alacsony tárgyat használsz, akkor átkukucskálhatsz fölötte, vagy éppen vaktában tüzelhetsz, ahogy az a tavalyi E3 videóban is látható volt. Ha pedig például egy magas tárgyról van szó, akkor mellette bújhatsz ki és lőhetsz a támadóidra.

Megerősítést kaptunk arról is, hogy Jason nem lesz képes hatalmas ugrásokra vagy ilyesmi, elvégre nem egy szuperhősről van szó, hanem egy emberről: a valósághűségen nagy a hangsúly, könnyen megsérülhetsz, aminek következményei lehetnek. Ti mit gondoltok, szükséges egy játékba a valósághűség, vagy csak a játékos szórakoztatása a lényeg?

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be, vagy kattints ide a regisztrációhoz
 
https://farcry.cenega.hu