Hírek / Hozzászólás / Far Cry Primal gameplay fejlesztői kommentárral - Far Cry Hungarian Community
2015. december 06. | 12:35
A Far Cry Primal két fejlesztője is játszott a Game Awards-on kipróbálható demóval és közben elárultak nekünk néhány dolgot a játékról. Legtöbbet az új játékelemekről beszéltek, de minimális betekintést kapunk a történetbe is.

A történet szerint Ull, az Udam törzsfőnök megtámadja a falut melyben, Takkar, a főhősünk lakik. Egyetlen túlélőként próbálunk befurakodni az Udam területeire, hogy megtoroljuk amit a törzsünkkel tettek. Mint azt Takkar is tudja, a kőkorszakban az ember a táplálkozási lánc alján helyezkedett el, így a játék kezdetekor minden óriási veszélyt fog jelenteni ránk...
Nem lesz érdemes például nekiugrani az első mamutnak amit megpillantunk mert könnyen a töltőképernyőn találhatjuk magunkat mikor az előző checkpoint-hoz ugrunk vissza. Hogy javítsunk az esélyeinken, Oros összes ragadozóját magunk mellé tudjuk állítani, ha sikerül betanítanunk őket. Minden állatnak van egy-egy különleges képessége. A farkas morgásával jelzi ha ellenség van a közelben, a medve kétlábra állva elijesztheti a ránk támadókat, a jaguár képes velünk együtt lopakodni stb. Ha a lopakodás nem jött be és már felfedeztek minket akkor csak rá kell mutatnunk valakire és társunk már ugrik is az ellen nyakába. Harc közben is megjelennek a különbségek a vadállatok között. Eltérő a sebességük, életerejük. A harc után etetéssel gyógyíthatjuk őket.

A betanítható ragadozókon kívül lesz egy állandó társunk is. Egy bagoly aki fölött az irányítást is átvehetjük így a magasból felfedezhetjük a ránk leselkedő akadájokat, sőt később akár bombákat is dobálhatunk

Még az előző Far Cry részeknél is nagyobb szerep jut a vadászatnak a Primal-ban, ebben lesznek segítségünkre a kraftolható csapdák.
Ha már a kraftolásnál tartunk. Számos féleképpen fejleszthetjük a felszereléseinket a levadászott állatokból kinyert és az összegyűjtögetett nyersanyagokból.

A térképről egyelőre annyit tudunk, hogy a fejlesztők szerint elég nagy. A kőkorszaki téma miatt természetesen búcsúznunk kell az előző részekből ismert rádiótornyoktól, tehát ahhoz, hogy felfedezzük a térképet be kell járnunk az egész területet. Gyors utazni az Oros-ban szétszórt máglyákhoz tudunk majd miután sikerült ezeket meggyújtanunk. Másik egy kicsit izgalmasabb módja a nagyobb távolságok legyűrésének a különböző állatokon való utazás lesz.


Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be, vagy kattints ide a regisztrációhoz
 
https://farcry.cenega.hu