Hírek / Hozzászólás / Így készült Shangri-La - Far Cry Hungarian Community
2014. augusztus 24. | 18:06
Még a Gamescomon készült egy igencsak alapos interjú Matt Westtel, a Ubisoft Toronto munkatársával, aki a Shangri-La küldetések Level Design Directoraként világított rá a fejlesztés háttérmunkálataira. Amellett, hogy mesélt a Far Cry-ban már hagyományosnak mondható 360 fokos megközelíthetőség jelenlétéről Shangri-Laban, kiderült az is, hogy a különböző generációs platformok nem okoztak különösebb problémát a fejlesztésben, és elképzeléseik sosem ütköztek technikai akadályba, mint például memóriahiányba.

Arról is beszélt, hogy a Shangri-La küldetések alapvetően nem változtatnak a nyitott világban megszokott játékmeneten, hiszen ezek a küldetések csupán támogatják, háttérnek szolgálnak Kyrat mitológiájához, ehhez pedig nem akarták, hogy egy új játék használatát kelljen megtanulni - noha így is igen frissítőként hat majd a nyitott világhoz szokott játékosnak. Az interjúkészítő kérdésére elárulta, hogy azoknak, akik szerették használni a fő kampányban a fényképezőgépet az ellenség megjelölésére, itt egy arany távcsővel tehetik meg ugyanezt.


Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be, vagy kattints ide a regisztrációhoz
 
https://farcry.cenega.hu