2014. július 05. | 11:10
Alex Hutchinson újabb interjút adott a Gameinformernek, amiben megerősítésre került néhány sokak által várt játékelem, ahogy a Far Cry 4 néhány újdonsága is. Szót ejt arról is, hogy milyen véleménnyel volt a FC3 multijáról. A cikk folytatásában összegyűjtöttünk nektek mindent!

  • A Far Cry 4 pályájának mérete ugyanakkora lesz, mint a FC3-é, de jóval több tartalom lesz benne, és a hegyvidékes részek miatt sűrűbbnek is fog érződni.

  • Szó volt arról is, hogy lesznek-e különböző hőmérsékletek a játékban, és ez hatással lesz-e a játékosra? Hutchinson erre azt mondta, hogy habár átérzi sok játékos vágyát egy hasonló extrém módra, ahol ha hideg vízbe kerülsz, akkor lehűlsz, vagy bizonyos állatok harapásától megbetegedhetsz, stb... Mindenesetre az alap FC4-ben nem lesz ilyen mód, viszont ha úgy érzik, hogy nagy igény van rá, akkor lehetséges, hogy csinálnak ilyet utólag.

  • Cápák nem lesznek a FC4-ben, de lesznek "démonhalak"

  • A magas hegyvidékeken a levegő ritkább lesz, ezért oxigénre lesz szükségünk a továbbhaladáshoz. Abból viszont nem lesz sok.

  • Lesz egy scriptelt lavina a játékban, de nem a nyitott világ részeként, tehát nem hozható dinamikusan működésbe.

  • PS3/PS4 játékosok kapnak majd kb. 10 darab kulcsot (Keys of Kyrat), amiket elküldhetnek olyan barátaiknak, akiknek nincsen meg a játék, őket pedig ezzel meghívhatják a saját világukba Co-Op partnerként játszani. A meghívott félnek is minden elérhető lesz, ami co-opban is elérhető, az egyetlen korlátozás, hogy lehetséges, hogy csak bizonyos időkeretet kap a játékos a játék kipróbálására. Hutchinson szerint viszont ezzel igyekeznek bőkezűen bánni, hogy legyen az embernek ideje felfedeznie a világot.

  • Nem lesz osztott képernyős Co-Op

  • Lesz hagyományos multiplayer is a Far Cry 4-ben. Az FC3 multiját alapvetően sikertelennek könyvelték el, viszont most próbálnak tanulni a hibáikból, és olyan multit összehozni, ami köré egy stabil rajongói tábort lehet építeni.

  • Sokkal hamarabb elérhető lesz a játékban a wingsuit, mint a FC3-ban.

  • Ezúttal a bossfightok nem ún. Quick Time Eventek lesznek, hanem más módon megoldva.

  • Az átvezető jeleneteknek lesznek olyan rejtett pontjai, ahol megszakítható a cutscene és a cselekmény más irányba terelhető ezáltal.

  • Több befejezése is lesz a játéknak, viszont ezek nem lesznek olyan egyértelműek, mint az előző rész esetében, hogy melyik a "jó" és melyik a "rossz". Ráadásul az egész játék során döntéseket kell majd hozni, amik hatással lesznek a további játékmenetre, és végső soron az elérhető befejezésekre.

  • Visszatér a terjedő tűz, és a klasszikus Far Cry fegyverek: lángszóró, molotov, tüzes nyíl.

  • A HUD minden egyes eleme külön-külön ki-be kapcsolható lesz kényünk-kedvünk szerint.

  • A játékot befejezve újból lehetőségünk lesz az Outpostokat resetelni, de ezúttal ennek oka a történetbe lesz ágyazva.

  • Lesznek úgynevezett felfedező zónák (exploration zones), ahol extrémsportszerűen gyakorolhatunk mászást, stb.

  • A leparkolt járművek féke elvágható.

  • Lesz légpárnás hajó (hovercraft), quad, viszont motor nem lesz, és a nagy helikoptereket sem tudjuk majd vezetni.

  • Ajaynek nem lesz harci tapasztalata, de nem akarták hogy a játékosok egy olyan karakterrel kezdjenek aki nem tud fegyvert használni, igy nem kell fegyverrel való bénázásra számitani a játék elején sem.

  • A játék minden része játszható lesz egyedül is, nem lesz szükség a Co-Op társadra.

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be, vagy kattints ide a regisztrációhoz
 
http://www.playon.hu