2012. október 11. | 21:22
Bár eddig a fejlesztők még az ötlettől is elzárkóztak, hogy BOT-ok (gépi játékosok) kerüljenek a játékukba, most Jamie Keen, a Far Cry 3 Lead Game Designer-e egy a CVG-nek adott interjúban megerősítette, hogy a játék pályaszerkesztőjébe MI-t (mesterséges intelligencia) importálhatunk! Ezzel a fejlesztők igen nagy segítséget adnak a multi map maker közösségnek, hogy az általuk alkotott környezet szerkesztése alatt a pálya és játékmenet egyensúlyt könnyebben ellenőrizhessék.

Azt, hogy az MI alatt a BOT-okat vagy esetleg az állatokat értették, még nincsen megerősítve, viszont a fent említett részt a hír folytatásában található videóban (05:13-tól) Ti is megnézhetitek!



Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned. Jelentkezz be, vagy kattints ide a regisztrációhoz
 
http://www.playon.hu